10 noiembrie 2007

Hmmm hahaha fac furoriiiii...zice lumea..lumea buna...aia mai marii maharii de la bucuresti...
...am primit un mesaj pe hi5 de la un tip care imi spune asa :
"""
To: Dani
Subject: laudatul dani
Date: Oct 24, 2007 4:32 PM
Am vazut filmuletele tale de pe YouTube si pozele pe care le faci. Sunt foarte tari.

Ai vazut ca te-au laudat aia de la Headvertising pe blogul lor? (pe www.dogtheblog.ro)

Uita-te sa-mi zici ce parere ai.

Traiasca Simeria!
""""
....pana aici tot ii bine...am intrat pe blog si ce sa vezi...pff...va las pe voi sa comentati ...dati clik pe urmatoru link...
http://dog-the-blog.blogspot.com/2007/10/cine-zicea-ca-nu-mai-apar-regizori.html

0 comentarii:

Contact

Site
danicrisan.ro

ID Mess
:
crisan.dani
sk83rboy_rulz
danieldaniyy
danieldanyy

e-mail :
crisan.dani@yahoo.com

Tel :
0751567852

Simeria | jud.Hunedoara
str.Avram Iancu, bl.8, sc.I
Find me on Google Earth

Persoane interesate

DaniCrisan's Fan Box

DaniCrisan on Facebook

2 Stupid Dogz [ dj MaD_dog & HoT_d0g ]

Dj MaD_d0g 2StupidDogz Dj HoT_d0g
ClickStudio 42thefloor
PRO Telecom Network

| Vizitez | Pile | Prieteni |

Airsoft Cetate Deva

Postări populare

Dani Crisan

Dani Crisan